środa, 17 września 2014

Opis wycieczki na kręgle i do mc

Więc tak w domu byłam bym po 14 ale jeszcze z koleżanką rozmawiałam i poszłam jeszcze do lewiatana

Ten dzień uznaję za fajny

Zbiórka przed szkołą była o godz 11:30

My na kręgle szliśmy na przymorze i jak jest real tylko po drugiej stronie przed tą górą są schody i ze szliśmy  po tych schodach  i chodnikiem szliśmy aż do kręgielni

JA z koleżanką nie grałyśmy w kręgle tylko w bilard napoczątku nam nie szło ale miałyśmy przy tym ubaw

A potem wracając każdy poszedł do mc

Ja kupiłam koktajl zdjęcie możecie zobaczyć na moim instagramie :) a nazwa koktajlu  ICED FRAPPES & SMOOTHIES  i kosztował 8,40

  koktajl  Jest o smaku kalomelowym i jest bardzo bardzo dobry  
 
w środku był pokruszony lód miam
 smaki
kalomelowy
kawowy
i są jeszcze owocowe i nazywają się iced fruit
a smaki takie :
Truskawka i banan
mango i ananas
 
Pa pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz