czwartek, 22 grudnia 2016

Moja kolekcja etui do Sony Xperi E4

Hej w 2 poście
Wcześniej też 2 się pojawiły
Moja kolecja etui i pokrowców na telefon
Moja Kolekcja etui i pokrówców na telefon #2

Dokładnie rok temu ( 9.11.2015) dostałam mój telefon.

Informacje ogólne :
Jest to Sony Xperia E4 (poprzedni mój był o Sony Xperia E)
Ma 5 cali
Pamięć 4.8 GB
Polecam, według mnie jest to najlepsza firma tak samo jak Nokia.
Tyle razy mi spadł a miał "gorsze" upadki na ulicy i nic się z szybką nie stało oprócz tego, że jest lekko porysowana.
Parę miesięcy miałam szybkę hartowaną ale mi popękała ( po świętach kupię nową)

Do telefonu mam same etui (mam ich 12)

 Niebieskie, Zielone, Przezroczyste nie kupowałam na allegro a czarne i białe to dostałam wczoraj od koleżanki na wigilii klasowej
 
Postaram się dodać tak jak je kupowałam
 
 
1



 
 
2



 

3



 
 
 
4  





5





6





7



 
 
8





9





10



 
 
11






12





 


 Pa, Pa, don't copy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz