czwartek, 6 kwietnia 2017

Recenzja filmu "Azyl"

Hej

Znaleziony obrazFilm "Azyl" jest to film wojenny rzecz się dzieje podczas 2 Wojny Światowej. Akcja dzieje się w Warszawie.
Film kręcony jest w Pradze (Czechy), reżyserka jest z Nowej Zelandii, trwa 2godz
Film opowiada o rodzinie co mającej własne ZOO w Warszawie. Kiedy ZOO zostaje zniszczone małżeństwo postanawia ratować żydów z  Getto warszawskich.
Najgorsze momenty były kiedy zwierzęta zabijane (jedyne momenty na których płakałam).
Minusy dla tego filmu (moja opinia)
1. Film nie był nagrywany w Polsce
2. Film zniszczył dubbing
3. Momentami trochę przynudzające  

Film nie przypadł mi do gustu. Na pewno nie oględne tego 2 raz.
Lepszym wojennym filmem, który był nagrywany w Polsce to "Kamienie na Szaniec"
A komediowy wojenny film to "Jak rozpętałem 2 Wojnę Światową"


Taka jest moja opinia


Pa, Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz