środa, 22 marca 2017

Recenzja 3 tomu 'Girl Online Solo" Zoe Sugg

Hej

Książka jest kontynuacja o Penny i Elliota.
Według mnie książka jest lepsza niż 2 tom (nie wiem czemu ale 2 tom nie był dla mnie aż tak fajny jak 1 i 3 Tom).
Penny poznaje nową koleżankę, którą potem oskarża o coś czego tamta nie zrobiła.
Poznaje Calluma, który się zakochuje w Penny ale ona tego nie czuje tego samego.
Jedna bliska osoba ucieka z domu.
Jeśli czytaliście poprzednie tomy a się zastanawiacie czy ten kupić to jest warto.
W książce jest dużo humoru. Ja jak zaczęłam czytać to nie mogłam skończyć (ale to mam z każdą książką). A jeśli tych książek nie czytaliście to zachęcam  do kupienia i przeczytania.
Jeśli ktoś lubi tematykę takich książek.
A jak ktoś jest fanem Wojowników (książka o klanach kotów) to 31.03.17 jest premiera 5 tomu !!!!!!!!
Najważniejsza wiadomość jak ktoś jest fanem THE RASMUS (zespół z Finlandii)(to już 31.03.17 wychodzi nowa piosenka (mieli trochę przerwy w nagrywaniu) mój ukochany zespół (7 lat już słucham) w końcu wrócił !!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Zdjęcie użytkownika The Rasmus.











 
 
 
Pa, Pa don't copy :)
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz