czwartek, 6 października 2016

Moje książki

Hej
Więc tak jak obiecałam pokażę wam moje książki
Najpierw dam książki które czytałam i lubię a potem których  nie czytałam.
Podam wam nazwy książek autorów i tytuły







 
 
Najpierw książki które kocham i nie wyobrażam sobie życia bez nich
 
 
 
Heartland autor Lauren Brooken
 tom 1-2  Powroty, po burzy

 tom 3-4 Własna droga, trudne decyzje

tom 5-6 co ma być to będzie, kiedyś zrozumiesz

 tom 7-8 blizny przeszłości, więzy krwi

 tom 9-10 z każdym nowym dniem, obietnica

 tom 11-12 szczera prawda, prędzej czy później

 tom 13-14 czarna godzina, wszystko się zmienia

 tom 15-16 miłość jest darem , nic nie przychodzi łatwo

 tom 17-18 czas nadziei, zacząć od nowa

 tom 19-20
 
Dzieci z Bullerbyn autor Astrid Lindgren
 
 
 Szatan z siódmej klasy autor Kornel Makuszyński
 
 
 
 Kamienie Na Szaniec autor Aleksander Kamiński
 

Zośka i Parasol autor Aleksander Kamiński
 
Wielka Gra  autor Aleksander Kamiński
 
 
 Mikołajek autor René Goscinny
 nowe przygody Mikołajka

 nowe przygody Mikołajka 2

 nieznane przygody Mikołajka
 
 Dziennik Cwaniaczka autor Jeff Kinney
Dziennik Cwaniaczka

 Dziennik Cwaniaczka Rodrick Rządzi

 Dziennik Cwaniaczka Szczyt Wszystkiego

 Dziennik Cwaniaczka Ubaw Po Pachy

 Dziennik Cwaniaczka Przykra Prawda

 Dziennik Cwaniaczka Biała Gorączka

 Dziennik Cwaniaczka Trzeci Do Pary

 Dziennik Cwaniaczka Zezowate Szczęście

 Dziennik Cwaniaczka Droga Przez Mękę  

 Dziennik Cwaniaczka Stara Bieda
 
 
 
 Girl Online autor Zoe Sugg
 Girl Online
 Girl Online W Trasie


 Wojownicy autor Erin Hunter (tak naprawdę to są 3 koniety które piszą pod pseudonimem )
 Ucieczka W Dzicz
 
 
Narnia autor  C.S. Lewis
 Lew, Czarownica I Stara Szafa
 


Przewodnik jaki to ptak ?
 
 
 Minikompedium ras psów
 
 
 Atlas ras koni
 
 
 
 Encyklopedia Audiowizualna Britannica
 
 
teraz książki które nie  wcale nie czytałam (niektóre czytałam ale nie do końca)



 Autor Ewa Nowak
 Mięta

 Diupa

 Lawenda w chodakach
 
 Michał jakiś tam

 Ogon kici

 Drzazga
 
 
 Panienka z Okienka autor Jadwiga Łuszczewska
 

McDusia autor Małgorzata Musierowicz
 

Szaleństwa Panny Ewy autor Kornel Makuszyński
 
 
 Zniszcz Ten Dziennik autor Karen Smith (nie, że tego nie lubię ale jakoś dziwnie mi się książki niszczy XD)  
 
 
 Więzień Labiryntu autor James Dasner
 
 
 
I to tyle
 
Pa, Pa don't copy :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz