niedziela, 28 sierpnia 2016

Kuoka krótkogonowa

Hej !
Wróciłam XD
Od dziś posty pojawiać się będą regularnie.
Nie wiem jak będzie od 1 września ( będę codziennie mam nadzieje :) plan lekcji dopiero będę miała w czwartek bo w technikum wezmę się za naukę bo w gimnazjum i w podstawówce miałam to gdzieś odpowiedz jest prosta po prostu nie trawiłam tej szkoły w której byłam i się tym zniechęcałam a teraz jest na odwrót).
Fotowarsztaty pojawią się dopiero 1.09 bo jeszcze dorobie parę zdjęć (jeśli nie będzie w czwartek to w niedziele ponieważ gdzieś mi się kabelek zapodział od aparatu ale raczej uda się mi przesłać przez coś innego)
I ma już 16 lat (ja wiem stara już jestem XD )
A i zdjęcia połowa będzie z aparatu i z telefonu :)
Może potem pojawić się jeszcze jeden post (ale nie obiecuje).
 I znowu będę codziennie aktywna na instagramie i Twitterze.

5 Seconds Of Summer Girls talk Boys
To jest genialne jednym słowem KOCHAM <3
 
Zaczęłam jeszcze słuchać od (poniedziałku 22.08) zespołu Hey Violet (polecam tym którzy jeszcze nie słyszeli ich piosenek).
 
Kuoka krótkogonowa
 
Kuoka krótkogonowaKuoka krótkogonowa (Setonix brachyurus) – gatunek ssaka z rodziny kangurowatych, jedyny przedstawiciel rodzaju kuoka (Setonix). Występuje w południowo-zachodniej Australii oraz wyspach Rottnest i Bald, gdzie jest liczniejszy niż na kontynencie.
 
Charakterystyka
 
Kuoka krótkogonowa jest średniej wielkości (długość: 40–54 cm, długość ogona: 24,5–31 cm, masa: 2,7–4,2 kg) torbaczem zamieszkującym lasy tropikalne. Prowadzi nocny, ziemny tryb życia, dzień spędzając w gęstych zaroślach. Żyje w niedużych grupach rodzinnych. Jest roślinożercą, jej futro jest gęste, długie, szarobrązowe na głowie, rude na karku. Podczas kopulacji zostaje zapłodnionych wiele komórek jajowych, jednak tylko z jednej rozwija się zarodek. Ciąża trwa około miesiąca, po porodzie młode pozostaje w torbie matki przez około pół roku. Jeżeli nie przeżyje, z jednej z pozostałych zapłodnionych komórek rozwija się kolejny embrion. Kuoki krótkogonowe żyją około 5 lat. Głównym zagrożeniem dla nich, prócz człowieka, są lisy.
 
Mapa występowania
 
 
Znaleziony obraz
 
Znaleziony obraz
Znaleziony obraz
Znaleziony obraz
Znaleziony obraz
 
Pa, Pa don't copy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz