poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kameleon jemeński

Hej sorry, że tak późno.
Post będzie krótki bo nie mam jakość dziś pomysłu (dobra przyznam się nie chce mi się kopiować większego tekstu XD).
Nie dawano skończyłam podpisywać książki i zeszyty (brawo ja XD )
Dzisiejszy dzień mogę uznać ze należał do takich zabieganych.
I oczywiści nie mogło się obejść be hipodromu na którym spędziłam
2,5 godziny :)
Kameleon jemeński

Kameleon jemeńskijemeński (Chamaeleo calyptratus) – gatunek jaszczurki z rodziny kameleonowatych, występujący na Półwyspie Arabskim.
Kameleon jemeński jest jednym z największych kameleonów, osiąga długość ciała nawet 65 cm. Jest jednym z najbardziej popularnych kameleonów wśród hodowców.
Gatunek ten, podobnie jak cały rodzaj Chamaeleo, jest objęty konwencją waszyngtońską CITES (załącznik II).

Mapa występowania
Chamaeleo calyptratus female.jpg
C Calyptratus female.jpg
Jemenchamäleon Chamaeleo calyptratus.jpg
Yemen Chameleon.jpg

Pa, Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz