poniedziałek, 25 maja 2015

Zdjęcia z wycieczki szkolnej + krótki opis

Hej po kilku dniach jak koś obserwuje mnie na Twitter to napisałam tam, że mój laptop pojechał do naprawy ale dziś już jest :)

Wycieczka była mega zwiedzanie było fajne.
Byliśmy w Białymstoku i na Mazurach.
Nasza klasa i ich do siebie pasują ponieważ są tak samo śmieszni jak my są prawie tych samych wzrostów i  ważne rzeczy traktujemy poważnie i nie lubimy IIag i Ibg .
Za rok jakoś na początku września jedziemy na noc czy na dwa dni na biwak gdzieś na kaszuby a potem normalnie jedziemy w maju na wycieczkę.
Z tego co wiem to we wrześniu jedziemy też z Ia
Tak samo jak kocham wszystkie osoby z wycieczki :)
Klasa Iag jest spoko.
A teraz w końcu zdjęcia :)

W muzeum Wigierskim






 
 
 
Jezioro Wigier




 
 
 
W puszczy Białowieskiej


















 
 
 
 
Mikołajki











 
 
 Biebrzański Park Narodowy









Białystok







 




 
 
 
Nad Jeziorem w Mikołajkach
 









 
 
Mam nadzieję, że post się spodobał dałam wam połowę moich zdjęć z wycieczki mam nadzieję, że kiedyś ktoś będzie chciał zwiedzić tamte okolice :)
 

 Pa, Pa don't copy :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz