poniedziałek, 29 grudnia 2014

Konie fotowarszaty zima

Hej byłam dziś na hipodromie i u mnie  na osiedlu pełno śniegu hura!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miałam marchewkę dla koni pokrojoną nagle wszystkie konie rzuciły się na tą marchewkę i czekały jak im dawałam.

Z później  jeden koń  wyciągnął woreczek z mojej kieszeni na marchewki   już  raz miała taką sytuacje jak musiałam wyrwać coś zwierzakowi ( chodzi mi tu o zwierzęta gospodarcze np.: konie krowy itd. )

Jak byłam  2 - 3 klasie podstawówki jechaliśmy na wycieczkę i staliśmy przy krowach to jeden kolega przepychał się  i popchnął mnie  miałam zawiązaną bluzę która miała kolor zielony krowa złapała za rękaw a po kilku minutach puściła :)

Jutro idę też na Hipodrom

Teraz kilka zdjęć 














 ( Gumiś )

 ( Gumiś )

 ( Gumiś )
























 









 
 
 Mam nadzieję, że wy też lubicie spędzać wolny czas przy koniach albo przy innych zwierzakach :)))


Pozdrawiają konie z Hipodromu Sopot :)

Gdzieś za godzinę lub dwie godziny następny post :)

Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz