piątek, 19 grudnia 2014

Co dostałam na Wigilię klasową

Nareszcie zaczęły się ferie świąteczne


Hej dziś na godzinę 9:00 miała przyjść do szkoły na wigilię  i o 9:15 zaczęły się jasełka, które trwały go godziny 3 :45 i były strasznie nudne.

Wigilię skończyliśmy o 11:00 a, że wracałam z koleżanką to w domy byłam tak o 11:50.

Potem przyszłam do domu przebrałam się i poszłam do E.leclerka.

A od dziś zaczęłam ferie świąteczne !!!!!!!!!!!!!!

Na początku każdy miał wylosować kolegę lub koleżankę tak jak pisałam wam w jednym poście.
Ale, że rodzice zdecydowali na wywiadówce, że u nas w klasie każda osoba ma przynieść po
30zł i dostaliśmy ...




Instagram media tulipanka2000 - Oto co dziś dostałam na wigili klasowej cała klasa takie prezenty dostała <3


Cukierki  i Kartę do Empika  za 25 zł


Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz