środa, 6 sierpnia 2014

Małe info

Hej wszystkim jak wam lecę wakacje bo mi świetnie wczoraj z mama i dziadkami pojechałam do Świecia na groby mój dziadek od strony mamy mieszkał w Świeciu jak był mały i miał 3 rodzeństwa 2 siostry i 1 brata najmłodsza siostra umała mając 8 mies tak to była by i 5.

Jutro albo dziś zrobię post na temat zwierząt Bo może być tak ,że pójdę na rowery z koleżanką bo na razie jeszcze jestem na Kaszubach  w nowej karczmie

i    1 sierpnia dostałam Simsy 3 wymarzone podróże i własny toczek jeździecki ale toczek dostałam pod koniec lipca jak będę w Gdańsku Dam jego zdjęcia  a marka to HKM i kosztował 140 zł ale dziadek utargował 5 zł, żeby babcia zapłaciła mniej 

P.S zawsz 1 mies. spędzam z dziadkami od strony mamy albo jak dziadki wracają do gdańska z Wąglikowic to ferie zimowe spędzam z nimi

A teraz kilka słodkich zdjęć








 
 
 
Papatki Don't copy
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz