niedziela, 24 sierpnia 2014

:)

Siekanko dziś piszę do was już 3 post jutro tak o koło 10 pojadę do Galerii przymorze czyli tak zwanego E.Leclerc .
Na pewno dam wam zdjęcia tego co kupiłam bo już małymi kroczkami zbliża się 1 września jest to początek szkoły ale i zarazem rocznica wybuchu II wojny światowej.
 
Tak naprawdę interesuję się takimi rzeczami jak  szare szeregi
powstanie warszawskie
historią I wojny światowej jak i II wojny światowej
  
czasem jak sobie pomyślę o tamtych czasach to bardzo wtedy przeżywam takie momenty że zawsze płaczę.

teraz jest godzina 22:38

 słucham muzyki i na fb piszę sobie z koleżanką.

2 Stycznia będzie rok jak jestem z wami :))) XD
 
mam nadzieję, że ja sama nie siedzę przed laptopem CO?????? :)

 JAK POMYŚLĘ O 1 WRZEŚNIU TO AŻ ŻLE MI SIĘ ROBI XD 

Jak patrzę prze okno to dużo ludzi jeszcze nie śpi

A no właśnie we WRZEŚNIU idę wykupić karnet na konie :*

 nie wiem co jeszcze wam napisać ale musze tak do końca tygodnia uzupełnić swoje zaległości

a i jutro kupię nowe etui na tel fajnie jak by było zielone ;)

i chyba na razie to wszystko :)

pa pa do jutra :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz