piątek, 28 września 2018

Recenzja książki "Wojownicy Nowa Przepowiednia" tom 2 seria 2 "Wschód Księżyca"

Hej
Powinnam to już dawno dać (od czerwca ją chyba mam?)  no ale ja tą książkę niedawno co skończyłam jakoś nie chciało mi się czytać  (XD)
Ogólnie to już nie będę  pisać tego z ksiażki bo to tylko strata czasu mojego
 Recenzja na końcu <3
 I seria

Recenzja książki Wojownicy tom 1 Ucieczka w dzicz. <---  recenzja 1 tomu :)
Recenzja książki "Wojownicy" Tom 2 "ogień i lód"  <----- recenzja 2 tomu :)
Recenzja książki "Wojownicy" Tom 3 "Las tajemnic" <---- recenzja 3 tomu :)
Recenzja książki "Wojownicy" Tom 4 "Cisza przed burzą" <---- recenzja 4 tomu :)
Recenzja książki "Wojownicy" tom 5 "Niebezpieczna ścieżka"  <---- recenzja 5 tomu :)
Recenzja książki "Wojownicy" tom 6 "Czarna Godzina" <---- recenzja 6 tomu :)


 II seria

Recenzja książki "Wojownicy Nowa Przepowiednia" tom 1 seria 2 "Północ"  <---  recenzja 1 tomu :)

 

Manga 

 (Niby recenzja) "Wojownicy Manga Bicz Początek Legendy" Erin Hunter

 




(kolor miętowy)











 Kolejny genialny tom wojowników. 

Książka pokazuje jakie szkody może zrobić człowiek.

Opisane jest jak koty muszą radzić sobie w tym trudnym czasie dla nich.

Przedstawia też jakie przeciwności muszą znosić wybrane koty przez klan Gwiazd.


Życzę każdemu udanego weekendu. 

I jeśli jeszcze nie widzieliście nowej piosenki Alana Walkera to ↓↓↓↓↓↓↓

Pa, Pa don't copy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz