środa, 25 czerwca 2014

Królik lwi

HEJ W 2 POŚCIE ALE TEN DOTYCZY KRÓLIKA LWIEGO DZIŚ NIE POSZŁAM NA HIPODROM. SZKODA :/ ALE MORZE JUTRO ??????
A KTO WYRZUCIŁ WZYSTKIE PODRĘCZNIKI ZESZYRY ĆW I ZESZYTY TE ZWYKŁE BO JA TAK ALE NIE WSZYSTKIE TE KTÓRE BĘDZIMY KONTYNUŁOWAĆ TO ZOSTAWIŁAM :)

A TERAZ KILKA ZDJĘĆ KRÓLICZKA LWIEGO


 
 
TERAZ INFO :
Królik lwi (brodaty, lwiogłowy) – rasa królika domowego, charakteryzująca się małą głową, masą ciała między 1,1 a 1,6 kg oraz uszami, które (podobnie, jak u angor) są krótsze w stosunku do innych ras.

Charakterystyka ogólna


Biały królik lwiogłowy
Jest to jedna z najnowszych ras królików. Swój początek bierze w Belgii. Powstała z połączenia angora i karła belgijskiego. Hodowcy dążyli do wyhodowania królika, który będzie wzbudzał zainteresowanie podobne do angor, ale jednocześnie będzie łatwiejszy w hodowli.
Charakterystyczna, bujna grzywa otacza głowę. Dłuższe futro widoczne jest na policzkach i pod brodą, a także (w różnych ilościach) na grzbiecie. Jeśli królik pochodzi z nierzetelnej hodowli, może się okazać trudnym określenie czy młody osobnik jest angorem, czy królikiem lwim; różnica zaznacza się w okolicach 4-6 miesiąca życia
Królikizajęczakami i – w przeciwieństwie do gryzoni – żywią się głównie trawą i gałęziami. Królików nie należy karmić pożywieniem przeznaczonym np. dla chomików czy szczurów.

Domowy królik
Królik lwi ma wymagania i potrzebny podobne do innych królików domowych.

JA SAMA MIAŁAM KRÓLIKA  1 MI ZDECHŁ GDZY KOŃCZYŁAM PSZECZKOLE :(((((((( ;(
NAZYWAŁ SIĘ PUSZEK BYŁ TO SAMIEC

A MÓJ 2 KRÓLIK ZDECHŁ 2013 NA WAKACJACH :((((((((((( ;(
A NAZYWAŁAM SIĘ PUSIA I BYŁA TO SAMICZKA

ALE MAM JESZCZE PIESKA KTÓRE W TEN WEEKEND POGRYZŁ SIĘ Z PSEM :/
ALE NASZCZĘŚĆIE NIC MU NIEJEST :) TO ZA DŁUGA HISTORIIA BY OPOWIADAĆ
NAZYWA SIĘ PLUTO
TEŻ MAM JESZCZE RYBKI W DUŻYM
MIAŁAM TEŻ WŁASNEGO BOJOWNIKA ALE ON NIEDAWNO ZDECHŁ

TAK WOGULE TO JA OD URODZENIA PRZEBYWAM Z JAKIMŚ ZWIERZĘCIEM I MORZE DLATEGO TAK KOCHAM WIERZACZKI :)))) ;*

TO NARAZIE WSZYSTKO


PA PA DON'T COPY
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz