czwartek, 27 lutego 2014

Moja wczorajsza zakupiona książka

Hej dziś chciałam wam polecić nową zakupioną książkę  wczoraj przeze mnie w E.lererku w ksiegari matias
 oto ona kosztowała 27 zł
Autorka
" Lauren Brooke "
 
Ma stron 311
Tam są dwie części dam bardziej wyraziste zdjęcie
Więc tak każdym tomie są dwie części ja mam "Powroty i Po burzy "
Powroty ma 10 rozdziałów
a Po burzy 12 rozdziałów
ja od w wczoraj zaczęłam czytać bo dopiero wczoraj kupiłam a mam już
ja już czytam 6 rozdział a raczej kończę hahaha .
Jak dla mnie ja już dużo przeczytałam bo przeczytanych mam str. 94-95 skończyłam na 93 i zacznę 94-95
dla mnie to dużo jak na 311 str.

Opis książki :
Ta książka opowiada o 15-letniej Amy  jej mama prowadziła schronisko dla koni razem z jej dziadkiem .
Pewnego dnia Amy z swoją mamą pojechały po konia opuszczonego
w drodze powrotnej gdy jechały przez las (z koniem w przyczepie ) piorun uderzył w drzewo i to drzewo z  zawaliło się na ich samochód mama Amy umarła a ona trafiła do szpitala i potem pojechała znowu do swojego domu .

 Sami musicie przeczytać co będzie dalej ja te książki zacznę kupować bo ta mi się podoba a ja lubię czytać i to jak  
Pa pa  polecam tę książkę :)
PS : ta książka nie ma obrazków :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz