wtorek, 7 stycznia 2014

Konie i niespodzianka

Hej sory , że wczoraj nie robiłam postu, teraz jest jeszcze szkoła w której po kilku tygodniowej przerwie świątecznej poszło się 1 dzień do szkoły ja jetem w 1 gimnazjum wiec miałam do 3 króli wolne postaram się jutro zrobić post jak nic nie zadadzą . Do teraz o konikach
JA  sama jeżdżę konno A WY :)
może dam kilka  zdjęć żrebaków
i oto one
teraz
 konie fryzjerski
 
 
  proszę oto one
I na zimę a przedewszystkim na śnieg :)
 
 
 
 
 
 
 
A JUŻ NIEDŁUGO NIESPODZIANKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K to nie kocha tych fajnych koników bo ja je uwielbiam
A może zdjęcia kucy ale to nie ta niespodzianka :)
 
Małe kucyki :*
A zachwilę niespodzianka po kilku zdjęciach
 
 
 
 
 
A teraz niespodzianka
Aragon ( człowiek)władca pierścienia
Legolas to jest mój najlepszy aktor (elf) władca pierścienia i hobbit
Gandalf (czarodziej ) też ulubiony aktor władca pierścienia i hobbit
Frodo ( hobbit) władca pierścieni
Sam ( hobbit) władca pierścienia
Orki (orki) władca pierścienia hobbit
Saruman ( czarodziej) władca pierścienia
 
  Gimli ( krasnolud) władca pierścienia
 
Taulriel ( elf) hobbit
Arwena ( elf) władca pierścienia
Elrond ( elf) władca pierścienia tata Arweny
  Galadriela( elf ) władca pierścienia i hobbit
 
 
   Smaug ( smok) hobbit
 
 Bilbo Bagins (Hobbit) władca pierścienia hobbit
 Pipi  ( hobbit) władca pierścienia
Marry (hobbit) władca pierścienia 
Thranduil SwordThranduil (elf) tata Legolasa  hobbit
 Nie które z postaci wisąpiły władca pierścieni i hobbit pustkowie smauga  PA PA WYBIERAJCIE SWOJE ULUBIONE POSTACIE DON'T COPY :):*:):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz