poniedziałek, 9 stycznia 2017

Munchkin

Hej
Od środy mam już ferie bo w czwartek piszą zawodowe a w piątek nie idę do szkoły bo i tak koniec semestru a z moich ocen jestem zadowolona ( ale w 2 semestrze chce postarać się o lepsze) te oceny jak by porównać z tymi gimnazjum to te z gimnazjum najlepiej spalić (tak) gimnazjum to była porażka ogólnie ja tego nienawidziłam nie uczyłam  się a teraz jestem w szkole o profilu weterynaryjnym i dlatego ja się z tym trochę ogarnęłam.

Munchkin

MunchkinMunchkin – rasa kota posiadająca wyjątkowo krótkie kończyny. Efekt ten jest wywołany mutacją powodującą achondroplazję lub hypochondroplazję. Rasa powstała w 1983 roku w Luizjanie. Rasa jest uznawana tylko przez niektóre organizacje felinologiczne ze względu na znaczną szkodliwość (dominującej) mutacji dla zdrowia kotów (częste inne wady, 25% śmiertelność płodów).


Longhairedmunchkin.jpg
Munchkin cat.jpg
Munchkin02.jpg

Znalezione obrazy dla zapytania munchkin koty
Znalezione obrazy dla zapytania munchkin koty


Pa, Pa don't copy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz